המדריך האולטימטיבי לשיווק שותפים למתחילים שלב אחר שלב ב2020

המדריך האולטימטיבי לשיווק שותפים למתחילים – שלב אחר שלב ב2020

הפקודה הראשונה שלך מוכנה!, קרא אותה בקפידה ואל תדלג על שום חלק, אם תעשה לי פאדיחות בחזית, אתה לא תתקדם הלאה ותשאר כאן בבסיס, בהתחלה!

שיווק שותפים היא אחת הדרכים הפופולריות ביותר להרוויח כסף באופן מקוון מהאתר שלך.

זה מאפשר לך להוסיף זרם הכנסה קבוע לאסטרטגיית המונטיזציה של האתר שלך.

במדריך זה לשיווק שותפים למתחילים, נסביר כיצד עובד שיווק שותפים וכיצד להתחיל מייד.

מה זה בכלל שיווק שותפים?

בהגדרה, שיווק שותפים הוא הסדר הפניה קמעונאי מקוון (מפרסם) משלם לך עמלה כאשר משתמשים רוכשים את המוצר שלהם מקישור ההפניה שלך.

בניגוד לסוגי מודעות אחרים שמשלמים על סמך קליקים או צפיות, שיווק שותפים פועל לפי מחיר לרכישה (מחיר לרכישה) או CPL (עלות לכל הפניה).

במילים אחרות, אתה מרוויח עמלה רק כאשר מישהו נוקט בפעולה (כלומר קונה את המוצר או הרשמה לניסיון חינם).

מכיוון שיש פחות סיכון למפרסם, תוכניות שותפים משלמות עמלות גבוהות בהרבה לבעלי אתרים בהשוואה ל- Google AdSense או מודעות מסוג אחר.

שיווק שותפים דורש גישה נוחה יותר.

עליכם למצוא מוצר או שירות שלדעתכם יעזרו למשתמשים שלכם.

לאחר מכן עליכם להוסיף אותו לאסטרטגית הפוסטים באתר שלכם ואזורים אחרים באתר שלכם, כך שמשתמשים יכולים לרכוש את המוצר באמצעות קישור ההפניה שלך.

איך שיווק שותפים עובד?

ראשית, עליכם למצוא חברה או מוצר שתרצו לקדם.

עליכם לבחור מוצר או שירות שלדעתך יהיו רלוונטיים לנושא הבלוג שלכם ושימושי עבור הקהל שלכם.

המוצר או החברה שתבחר יקראו 'סוחר'.

בשלב הבא עליכם להצטרף לחברה על ידי הצטרפות לתכנית השותפים שלהם.

זה הופך אתכם ל'שותפים 'שלהם.

חברות מסוימות משתמשות גם במונחים מקורבים, שותפים וכו '.

לאחר שהצטרפתם לתוכנית השותפים שלהם (נקראת גם תוכנית שותפים), תקבל מזהה שותף ייחודי.

יהיה עליכם להשתמש במזהה סניף זה בכל קישורי השותפים שתוסיפו באתר שלכם כדי לקדם את המוצר.

אתם יכולים לקדם את המוצר על ידי הוספת ביקורות מוצר מעמיקות, המלצות עליו במאמרים, הצגת מודעות באנר, שליחת עלון בדוא"ל ועוד.

מעקב אחר כל התעבורה שתשלח לאתר הסוחר עם תעודת הזהות הייחודית שלך.

ברגע שמשתמש יבצע רכישה, תרוויחו עמלה.

התשלום שלך מונפק ברגע שהרווחים שלך יגיעו לסף מסוים בדרך כלל 45 – 60 יום.

איך להתחיל עם שיווק שותפים?

ראשית, עליכם לוודא שאתם משתמשים בפלטפורמת הבלוגים הנכונה, ומותר לכם להפעיל קמפיין שיווק שותפים באתר שלכם.

לדוגמה, אם אתם משתמשים ב- WordPress.com, יש הגבלות לגבי המוצרים והשירותים שאתם יכולים לקשר אליהם.

לפרטים נוספים ראו את ההשוואה שלנו בין WordPress.com לעומת WordPress.org.

מצד שני, אם אתם נמצאים באתר WordPress.org כאשר שם אתם מארחים את עצמכם, אתם יכולים להוסיף כל קישור לסניפים שאתה רוצה ולנהל ביעילות את מסעות הפרסום שלך.

אם עוד לא יצרתם אתר, תוכלו להתחיל מייד.

בשלב הבא עליכם ליידע את המשתמשים שלכם כיצד אתם מרוויחים כסף מהאתר שלכם על ידי הוספת דף גילוי נאות.

תצטרכו להוסיף גם לבלוג שלכם מדיניות פרטיות ותנאי שירות.

אלה הם בין דפי החובה לכל בלוג וורדפרס.

הם לא רק מצילים אתכם מנושאים משפטיים בעתיד, אלא הם גם עוזרים לכם לבנות אמון עם הקהל שלך.

מציאת מוצרים ושירותים של שיווק שותפים לקידום

ישנן דרכים רבות למצוא מוצרים וחברות שתוכלו להתחבר אליהם כשותפים.

להלן כמה מהדרכים הקלות ביותר למצוא את המוצרים שאתם יכולים לקדם.

1. הפכו למשווק של מוצרים שאתם כבר משתמשים בהם

ראשית, עליכם להסתכל על המוצרים והשירותים שבהם אתם כבר משתמשים.

זה מקל עליכם לשכנע את המשתמשים שלכם לקנות את המוצר מכיוון שאתם כבר יודעים את היתרונות והחסרונות.

בשלב הבא עליכם לעבור לאתר של המוצר ולחפש מונחים כמו 'תוכנית שותפים', 'שותפים' או 'שותפים עצמאיים'.

חברות רבות מחפשות באופן פעיל משווקים כדי לקדם את מוצריהן וזו הסיבה שהן מוסיפות קישור לדף השותפים שלהן בכותרת התחתונה של האתר שלהן.

1. הפכו למשווק של מוצרים שאתם כבר משתמשים בהם

2. חפשו מוצרים שאתרים אחרים מקדמים

דרך נוספת למצוא מוצרים היא להסתכל בבלוגים אחרים הדומים לשלכם.

תוכלו למצוא הרבה בלוגים דומים המשתמשים בשיווק שותפים בכדי להרוויח כסף.

אבל איך אתם יודע שהם מקדמים מוצרים?

ראשית, חפשו את מודעות הבאנר הברורות והבולטות בקלות באתר האינטרנט שלהם.

קחו את העכבר למודעת הבאנר ותראה קישור בשורת המצב של הדפדפן.

לקישור זה לרוב תעודת זהות.

מזהה שותף מסייע לסוחרים לעקוב אחר איזה שותף סניף מעביר להם תנועה / מכירות.

לפעמים קישורים אלה עשויים להיראות כמו קישורים פנימיים, אך כשתלחץ עליהם הם יעבירו אותך לאתר של מוצר עם מזהה משווק של שותפים בקישור.

תוכלו למצוא גם קישורים מקושרים דומים דרך התוכן שלהם.

3. הצטרפו לרשתות שותפים גדולות

דרך נוספת למצוא מוצרים לקידום היא על ידי הצטרפות לרשתות שותפים.

אתרים אלה פועלים כמתווך בין משווקי שותפים וסוחרים.

תבחינו שמוצרים וחברות רבות שאיתם ברצונכם להצטרף אליהם כבר משתמשים ברשת שותפים.

זה עוזר לכם למצוא במהירות הרבה מוצרים שאתם יכולים להתחיל לקדם באתר שלכם.

4. צרו קשר עם חברות

אם אתם באמת רוצים לקדם מוצר אך אינכם מוצאים מידע על תוכנית השותפים שלהם, אתם יכולים פשוט לשאול אותם באמצעות הדוא"ל.

ייתכן שחברות מסוימות לא מקדמות באופן פעיל את תוכנית השותפים שלהן.

אם יש להם תוכנית שותפים, הם יכולים להזמין אתכם להצטרף.

מהן רשתות שותפים? מדוע עליכם להצטרף אליהם?

רשתות שותפים פועלות כמתווכת בינכם (משווק שותפים) לבין סוחרים (חברות שרוצות למכור את מוצריהן).

עבור סוחרים הם מספקים את הפלטפורמה שלהם כשירות לרשימת מוצריהם, מעקב אחר תנועת שותפים, ניהול שותפים ושלוח תשלומים.

עבור משווקי שותפים הם מציעים פלטפורמה קלה לשימוש לחיפוש מוצרים, להירשם כשותפים, לעקוב אחר ביצועי הקמפיין שלכם והרווחים.

להלן כמה מרשתות השותפים הפופולריות ביותר אליהם תוכלו להצטרף.

  • ShareaSale – אחת מרשתות השותפים הגדולות עם הרבה מאוד מוצרים משלמים בעלי שילוב גבוה כמעט לכל קטגוריה שאפשר להעלות על הדעת. חברת האירוח הפופולרית של וורדפרס, WPEngine, משתמשת ב- ShareASale כדי לנהל את כלולותיהם. תוכנית השותפים של WPEngine מציעה תשלום נדיב מאוד לשותפים המסונפים להם.
  • רשת CJ – עוד רשת סניפים מובילה עם מספר עצום של סוחרים ומוצרים המאורגנים בצורה מסודרת בקטגוריות וניתן לחיפוש בקלות. חברות כמו GoDaddy, Expedia ורבות אחרות משתמשות ב- CJ.
  • ClickBank – זהו שוק מקוון גדול למכירת מוצרים דיגיטליים בקטגוריות שונות של ספקים שונים. זה קל לשימוש ויש לו טונות של משאבי למידה עבור משווקי סניפים חדשים.
  • Associated Amazon – אמזון היא חנות המסחר האלקטרוני הגדולה בעולם עם מיליוני מוצרים. אתה יכול להירשם לתוכנית השותפים שלהם ולהתחיל להרוויח על ידי שליחת אנשים לאתר שהם כבר משתמשים בהם לצורך הקניות המקוונות שלהם.

לאיזה רשת שותפים כדאי להצטרף?

עליכם להצטרף לרשתות שותפים הכוללים את המוצרים שאתם רוצים לקדם.

אתם יכולים להצטרף לרשתות שותפים מרובות עבור מוצרים שונים.

אנו משתמשים בכל הרשתות שלעיל ומעטות אחרות.

וודא שאתם בודקים תמיד את תקנון תוכנית הרשת.

עליכם גם לבדוק את מדיניות התוכנית של מוצרים וסוחרים בודדים.

זה ייתן לכם מושג ברור לגבי הרווחים שלכם, התשלומים שלכם, תמריצים נוספים ועוד.

טיפים לשיווק שותפים להעלאת הרווחים

כעת, לאחר שעסקנו ביסודות הבסיס, בואו נעבור לעוד כמה טיפים כיצד להרוויח כסף באמת משיווק שותפים.

1. בחר מוצרים וחברות טובות לקידום

כמשווק שותפים, אין לך שליטה על עתיד המוצרים שאתה ממליץ עליהם.

לכן אתה צריך לוודא שאתה ממליץ על המוצרים הטובים ביותר של חברות בעלות שם.

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להמליץ ​​על המוצרים והשירותים שבהם השתמשת בפועל.

אם אתה רוצה להמליץ ​​על מוצר שנראה שימושי, אל תהסס לפנות אליהם למידע נוסף.

אם תשאלו יפה, רוב החברות יציעו לכם בשמחה חשבון או העתק בחינם כדי לבדוק / ​​לבדוק את המוצר או השירות שלהם.

2. הציעו תוכן יעיל ואיכותי

אתה יכול להוסיף קישורים ושתפים מקושרים בכל מקום באתר וורדפרס שלך.

עם זאת, פשוט הוספת קישורים לא תביא לשכנוע המשתמשים שלכם לקנות את המוצרים הללו בפועל.

עליכם לשכנע את המשתמשים שלכם על ידי הצעת מידע שימושי ובעל ערך אודות המוצר.

רבים מהמשווקים עושים זאת על ידי כתיבת ביקורות על מוצרים מעמיקים, ביקורות על וידיאו, השוואת מוצרים עם היתרונות והחסרונות ועוד.

3. תחשבו על הקהל שלכם

קח בחשבון את קהל האתר שלך ואת תחומי העניין שלו בעת בחירת המוצר.

לדוגמה, אם אתה מנהל בלוג אופנה, אתה תרצה לקדם אביזרי אופנה, ביגוד ומוצרים דומים שהקהל שלך ירצה לקנות.

אתה צריך גם לוודא שאתה לא רק ממליץ על מוצרים מכיוון שהם מציעים עמלות גבוהות יותר.

אם משתמש קונה מוצר על סמך המלצתך, וזה לא יתברר שימושי, הוא לעולם לא ישוב לבטוח בהמלצותיך.

תוספים וכלים לשיווק שותפים עבור וורדפרס

1. ThirstyAffiliates

הוספת ידנית של קישורים לתוכן שלך הופכת לקשה למדי ככל שהאתר שלך גדל.

תצטרך להעתיק את ה- URL עם מזהה השותף שלך בכל פעם שאתה מציין את המוצר ולהדביק אותו בוורדפרס.

זה המקום בו ThirstyAffiliates יכול לעזור.

זהו תוסף לניהול קישורי שותפים המאפשר להוסיף בקלות קישורי שותפים בוורדפרס.

זה גם מאפשר לך לשנות קישורים שותפים ארוכים לקישורים יפים מעוטרים שהם ידידותיים יותר למשתמש.

ל- ThirstyAffiliates יש גם אפשרות להחליף מילות מפתח באופן אוטומטי באמצעות קישורי שותפים שיכולים לעזור לך באופן משמעותי להגדיל את הכנסותיך מהשותפים.

2. AdSanity

AdSanity הוא התוסף הטוב ביותר לניהול מודעות וורדפרס חובה עבור ארגז הכלים של כל משווק שותפים.

זה מאפשר לך ליצור מודעות באנר מאתר וורדפרס שלך ולנהל אותן ממרכז שליטה יחיד.

AdSanity מקל גם על הכנסת מודעות לפוסטים, לדפים ובסרגל הצד של WordPress שלך. אתה יכול להשתמש בו כדי לנהל מודעות של צד שלישי כמו מודעות Google AdSense וכרזות.

3. MonsterInsights

MonsterInsights הוא התוסף הטוב ביותר של Google Analytics עבור WordPress.

זה מאפשר לך לראות מאיפה המשתמשים שלך מגיעים ומה הם עושים כאשר הם באתר שלך.

זה גם עוזר לך לעקוב אחר קישורי השותפים היוצאים שלך באמצעות Google Analytics.

זה מאפשר לך לגלות על אילו קישורים לסניפים לוחצים לעתים קרובות יותר ולעזור לך לגלות הזדמנויות שהוחמצו.

אנו מקווים כי פקודת שיווק שותפים אולטימטיבית שלנו למתחילים עזרה לך ללמוד כיצד להפוך למשווק של שותפים טוב יותר.

ולהתחיל להתמודד עם הבעיות הצפויות לנו בחזית.

נתראה בפקודה הבאה.

צור קשר

יש לך שאלות בנוגע לשירות?, זה הזמן שלך ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לך בכל פניה.